عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 23822
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



جوانی کجایی که یادت بخیر

سلام بچه ها خوبین؟چقدر دلم برا اینجا تنگ شده بود خیلی زیاد از وقتی نوید رفت دیگه خیلی کم به

وبمون رسیدماونم که اصلا این جیزا براش مهم نیست.دیشب خیلی حالم گرفته بود وقتی

رفتم تو رخته خوابم همش به این چندماهی که بعد از چهار سال باز با نوید بودم

فکر می کردم.یاد اون روزایی که یواشکی صبح اول صبح به بهانه دانشگاه

با چه شوق ذوقی از خواب می پریدم و هی جلو آینه حرفایی که میخواستم بهش بگم

و مرور می کردم بدش وقتی که میرسیدم حتی تو چشاشم نگا نمی کردم لحظاتی که

پیشش بودم خیلی سریع برام می گذشت یه وقتی به خودم میومدم

که نوید بهم می گفت نادیا بریم دیگه و من تندی می گفتم

نه نوییییییییییید میخوام هنوزم پیشت باشم اما مجبور بودیم که بریم

دلم واسش خیلی تنگ شده واسه خنده هاش وای من عاشق خندهاش بودم خیلی زیبا

می شد وقتی می خندید هنوز

وقتی یادم میاد اشک ذوق تو چشام جمع میشه هییی خدا... بیخیال ... دنیا همینه دیگه

یکیو که تو دوس داری اون

دوست نداره و یکیو که اون دوست داره طرف مقابلش دوسش نداره...



نظرات شما عزیزان:

شایا
ساعت10:16---28 آبان 1392
در دفتر دل ياد تو سرمشق من است، ياد ما هم نكني ياد تو تكليف من است...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com